Tuesday, May 26, 2009

JoM JaDiK hOuSeWiFe =p

erm ari pa ya rini....ooo slasa...lpa lak...huhu
dh 2 hr aku blik nih...
yaka?
sat2...
kna kira blik...hoho
haaa...btoi la...
smpai ptg ahd ri2....
tp juz da ayah...anjang...k.njang...aku
xlpa jgk...
tamtam & dolphin ksygn...hahaha
mak aku??
mak da kt umh alang...
huhu

haaa...mst suma org heran ngan title 2...
jgn panik2...cool k...
huhu
erm,al-maklumla...
since mak aku xda kt umh...
aku la kna jdk housewife....
huhu
kna la jga ayah aku...
tp cm ayah aku ja y jga aku...
huahuahua

erm cumanya nk kna la bgn awl ckit...
sdiakn breakfast...
huhu...
pas2 kms2 umh ckit...
pas2 utk lunch...
then mnum ptg...
n mlm...
of course la utk dinner....
kan3...?huhu
so cm2 la rutin harian aku...
tp pg2 ngelat ckit...
yela dh kna bgn awl...
pas2 dh mkn2...
kms2 umh...
duhsyuummmm....
tdo blik...
ngeh3
kn sunat tdo sblm zohor =)

tp xpala...
at least utk kebaikan aku jgk...
tau la bt keja umh...
lgpn ank dara...
mn leh mls2...kn2?
tp pmls jgk aku nih....(xdala rjin pn =p)
huahuahua
keja aku skrg....
mkn...
tdo...
mkn lg...
tdo lg...
mkn2 lg...
tdo2 lg...
hahahahahahaha
*proses utk mmbulatkn bdn =p

2 comments:

::amoimaniac:: said...

kite lwn tau...spe bjye nek bdn, kne blnje...tau2!!hehe

aKu & oKtObEr said...

nnt jap...
krg jelas nih...
spa y kna blnja?
org y mng ke y klah?
hoho