Wednesday, May 6, 2009

DuGaaN LaGi...

erm...rini...6hb...byk bnda jdk...sumanya nk menguji aku...start dr pg td...elok2 aku bgn tdo...smpai skrg...dh nk dkt kul 10mlm...there's so many things happened juz in 1 day...aku dh penat sgt cmni...mula2 pg td my sis called me...w/pn time 2 aku xbgn tdo lg...huhu...da mslh ngra ckit...y mmbuatkn aku kna blik kedah w/pn xconfirm lg jdk blik ke x...klau jdk blik,esk mlm kot aku blik then aku kna da blik kt cni atau lbh dkenali umh ke-2 aku...vista...sbb aku dh jnji ngan ustaz nk jmpk senin 2 bout my thesis...pg2 aku dh kol ustaz tp xdlyn...sdih gla...pas2 ptg td kol ustaz lg...bru ckp spatah...putus...byk kali lak 2....dh nek tnsion aku...rupa2nya ustaz pny battery hp weak...ok then...aku pn juz sms ustaz y aku jmpk senin dpn since ustaz pn bg aku blik kedah jap...huhu...

n bout my thesis...aku tau mmg dh lmbt sgt2...xdinafikan mmg dh t'lalu lmbt...2la spa suh men awl2...skrg bru nk nyesal...pdn ngan muka dri sndri...serve u right pja...buat n amalkan la slalu....hohoho...ustaz ckp td...jgn rsau coz ustaz dh check sparuh...n dh amik markah...MARKAH??adeh...pa la y aku dpt utk thesis aku y aku bt smbl lewa 2...ya Allah teruknya aku...thesis 2 ttg msa dpn aku...n aku leh bt men???pa nk jdk ngan aku nih...so pja...amikla iktibar k...jgn bt dh pasni...INGAT 2!!!hrp2 next week xda prob la n leh la jilid...insya-Allah...ustaz pn dh bgtau kt KJ...mntk excuse aku n beah...seangkatan aku...lmbt jilid ckit...nsib bek la...mekasih byk2 ustaz...n mntk maaf sbb sshkan ustaz...hntr lmbt...huhu

erm next week jgk result sem 6 kuar...13 mei 2009...adeh...cmna result aku nih...tkut sgt2 pointer jtuh...dhla 5 subjek ja amik ptut leh focus lbh...jgn da y fail dh la...na'uzubillah...tkutnya aku rsa...cmna nih...mudah2an aku lulus suma subjek...insya-Allah...

n mlm nih aku t'lps ckp loghat kedah ngan mmber...bg org kedah maybe besa ja...tp bg org luaq,mgkin kasaq bnyinya...aku xda niat nk ckp cm2...on d spot dia kcik ati ngan aku...erm sshnya nk jga ati org sekeliling...cmna nk jaga ya...tp klau kita ja asyik jaga ati org...ati aku sndri cmna...erm xyahla hrapkn org,pja...dh ati aku sndri...pndai2 la ubatkn sndri...jgn nk ngada2 ngan org k...ingat 2...pndai2 la nk idup sndri cmna...y pntg,jga org sekeliling,ya pja...know u can do it...insya-Allah =) w/pn hakikatnya aku dh xmmpu nk snyum...rsa cm nk nangis pn da...byk btl dugaannya...sabar2...2 suma ujian...Allah nk uji sejauh mn hamba-Nya dpt sabar menerima ujian n dugaan...ya Allah..kuatkan hati hamba-mu....

2 comments:

Anonymous said...

xpa2..sy fhm wk...
sabar ya..
jgn sedih2.. sy tanak awk sedih..

aKu & oKtObEr said...

jom sdih rmai2...
ngeh3 =p