Wednesday, May 20, 2009

FiNaLLy...ALHAMDULILLAH =)

at last....alhamdulillah....siap jgk thesis aku akhirnya...dh siap jilid...dh bg kt pejabat AI...dh bg kt penyelia...dh burn cd utk library...lega sgt2...siap jgk w/pn agk lmbt...bkn agk lmbt...dh mmg lmbt pn...huhu...kmrin lg dh siap...cuma xlarat nk menulih lg kmrin...ngeh3...capek bangat kmrin tau...tp xpa...pasni aku nk trik napas...sepuas2nya...pas2 jln2 ngan kgkwn...erm rini ex-roomate aku ajak kuar....mklumla dh xjmpk pasni.....hukhukhuk...sdihnya...pas2 esk kms2 brg...jumaat nih blik umh kak aku then ahd aku blik kedah...xsbar nk blik tp.....beratnya ati nk tgglkn selangor nih...huhu...aik,len mcm ja bnyik???jeng3....da pa2 ke kak??huahuahua...pmbca2 sekalian...dlarang mmbabaskn pikiran anda ya...!!!=p


ni la rupa thesis aku...
biarlah org nk kta pa pn...
y penting
nih hasilnya...
=)

jom honeysugar pasni =)

2 comments:

::amoimaniac:: said...

thesis y membanggekan w/pon aku xsmpt bce...hehe

aKu & oKtObEr said...

thanks dude...
n aku bangga ko letakkn nma aku dlm report w/pn aku xtau ko letak btl2 ke x...huhu