Thursday, May 21, 2009

d PeNgHuJuNg...

ermmm...mlm nih tggl aku sorg2 ja tdo kt dpn nih...
amoi n tipah dh blik...
n esk lak turn aku...balik...
ahd nih aku blik kedah w/pn mak ayah xda kt umh...
tp ayah smpai ptg ahd jgk kot...
insya-Allah...

tba2 rsa cm....
sedih...
sedih sangat...
bkn sedih sbb nk pisah...
2 pn da jgk ckit...
tp ntahla...
rsa len sgt mlm nih...
need someone here...
rite now...
but,
there's no one by my side...
juz like b4...
everything I do it myself...
even sometimes I know it is hard...
difficult 4 me...
i've 2 try...
~i have to...~

dan,
mungkin jgk kali nih
btl2 dh smpai masanya utk aku
rest jap dr dunia online2...
dunia2 hp...
cuma,
masa utk aku sndri...

"ya Rabb,
berikanlah aku kekuatan
dalam meghadapi semua dugaan-Mu
sepanjang hidupku
selagi nadiku masih berdenyut..."


amiiinnn....

8 comments:

Anonymous said...

yaka?
smlm xda org teman smpai ttdo ka?
ala ciannya.. sabar ya..

aKu & oKtObEr said...

smlm?
aik..len mcm ja bnyi 2...
huhu

Anonymous said...

aik??
jgn fikir len suda..
dia ni kan...

::amoimaniac:: said...

alala.aku pon bosan.jgn lupe aku tau..jangan rindu2 aku...hehe.

- Princess kitty - said...

wei kalo amoi kate jgn rindu2 diye..
aku nk kate lak rindu2 la kat aku wei...waaa...=(

aKu & oKtObEr said...

to upin :
mn da pkir len pn..huhu=p

to amoi :
aku xkn lupakn ko tp aku xkn rndu kt ko...as u wish...huahuahua

to tipot :
ala...sdihnya...aku tau ko mmg syg kt aku pn =p

::amoimaniac:: said...

alaaaaaaaaaaaaaaaa.tamo2.tarek balek.tarek balek!!!!!rindu aku byk2 sgt tau3!!!

aKu & oKtObEr said...

pa tarek2?
ko ingt nih men tarik tali ke?
huhu