Friday, April 17, 2009

MaCaM2...HuHu

salam...
hmmm....kali nih mmg aku trsa gla stress...t'tekan sgt2...aku dh try xmo pkir...tp xleh jgk...sbbnya??sbb dh suma bnda 2 dlm kpla otak aku nih...pa y aku rsa skrg...cm nk mnjerit sepuas2 ati...nk nangis ja...dh xleh thn sgt...sbar2...huhu...cm nk pch kpla pn da...xpnh b'krg...makin b'tmbh ja...ya Allah...kuatkn la hati hamba-Mu ni...tp kn rmai org ingt aku stress sbb thesis...tp...disebalik thesis 2...da rhsia krjaan...ngeh3...y spa pn xtau...biar jelah aku ja y menanggungnya..huhu...bla la aku nk leh aman damai nih...huhu...xpa2...at least dh krg ckit nih...pas smbg2 ngan teman tp mesra...huahuahua...jeng3...spa gerangan 2???da la...aku kn rmai kengkwn....=p thanks a lot ya!!!


"ya Allah...hanya pada-Mu aku berserah dan memohon pertolongan...tabahkan hatiku dan kuatkanlah semangatku menempuh hari2 y mendatang...amiiinnn...."


2 tipot...mekasih sbb slalu kna dgr luahan ati aku...hihi
2 cikgu...thanks ya...jom kita muhasabah
diri sama-sama...sabar2 =)

10 comments:

Anonymous said...

yup..sama2 muhasabah diri ya...hihi...

waaa...sembang2 ngn teman tapi mesra..sapakah itu?? jeng3..hihihi

aKu & oKtObEr said...

huhu...spa ya...ala...kmpulan ratu 2 2la..ngeh3

Anonymous said...

ekkk???? yaka ni???

aKu & oKtObEr said...

yela...huhu
xcya ke?=p

Anonymous said...

mst r.... xcaya ngeh3....

aKu & oKtObEr said...

percayalah....huhu
siap nyanyi lagu ct lg 2...huhu

Anonymous said...

ku xkan tertipu lg...
cewah.... td kata ratu..ni ct lak... yg mana 1???hihihi

aKu & oKtObEr said...

cm dh slalu kna tipu ja...
huhu
erm mn2 pn boley...=p

Anonymous said...

Oooooooooooooooooo..........
da pndai tipu suda skrg r....
ni sapa ajar nie????

aKu & oKtObEr said...

mn da tipu lor...huhu
klau da pn...cikgu la ajar...
=p