Friday, April 17, 2009

LeTiH...LeTiH...HuHu

waaaa.....sesungguhnya aku teramatlah xlarat...huhu...brt ja rsa kpla aku nih...MySpacedh la smlm tdo kul 3.30pg...dh lma xtdo lmbt cm2....huhu...pas2 plus(bkn tol plus 2 tau...huhu) ngan xmkn nasi rini..aku amatlah x b'daya...huhu...rsa cm kt awang2an...jdk fairy jap...MySpacehahaha...letihnya pkir...nk bca pn letih gak..huhu...nk karang ayat??lg la ngarut otak aku skrg...huhu...dh tepu ngan KAWIN3...kuang3...jom kita kawin...hahahaha....spa nk ikut??cpt angkat kaki..!!!hahaha cmni la bla otak dh t'babas...mrapu ja...huhu...xpa2...satg leh guling2 cm tenggiling...MySpacewaaa...teramatlah ENAK...hahaha...pas2 tenggiling guling2 kna giling....huahuahua...ttba trsa sejuta penyesalan lak xbuat thesis awl2...MySpacenih la padahnya buat keja last minute...kn dh semput...huhu...bkn stkat nyawa2 ikan dh nih...nyawa2 nyamuk y t'kena pncemaran udara disebabkan oleh ridsect,shieldtox n y se'time' ngannya...hahaha...MySpacealamak...sesungguhnya..perutku t'amatlah LAPAR...MySpacehuhu...mn nk cilok nasi tgh2 mlm buta cmni,hny dterangi oleh lmpu2 jln ja....huhu...cm dh mkin truk lak aku mrapu...huhu...dh kritikal namanya nih...MySpaceso...dh smpai msanya utk aku guling2...ngeh3...slmt pg....(sbb dh lps kul doblas kn...) huhuhu


jom guling2 =p
MySpace

14 comments:

limpong85 said...

waaaa...cek x mo kawinnn
waaa...cek x mo kawinnnn

apa cita anak pak mi tu lama
x update ?

aKu & oKtObEr said...

xmo3...huhu
erm ank pak mi y mn?
c "me n my life" 2 ke?
dia lpa dia da blog..huhu
tp dh update dh 2...

Anonymous said...

ala ciannya dia...
lapar tgh2mlm.. org da pesan kan mkn roti ngn bancuh air..dia tanak.. kan da lapar..
ehem.. kenapakah si dia tidak membancuh air utk diminum???
jawapanya.... _ _ _ _ S !!! hihihihi

aKu & oKtObEr said...

ala...krg b'daya utk msk air...utk bncuh air...huhu...bkn _ _ _ _ S lor...huhu

Anonymous said...

haaa tu..
sumanya alasan hihihihi...
xbley diterima.... hihihi...

aKu & oKtObEr said...

mn da alsan lor...excuses ja..ngeh3 =p

Anonymous said...

tetap bley diterima...
oooo...pndai wat alasan ekkk...
si pja ni...mmg pndai selok belok wat alasan.... ada saja alasannya hihihi

aKu & oKtObEr said...

hihi...mstla kna pndai selok belok...
klau x..nnt msuk gaung...huhu

Anonymous said...

ekkk??? mmg r xmsuk gaung...
tp cik sweet kta nie.. da msuk lopak air..ngeh3... ish3.. msh perlukan bimbingan nih..kena bljr selok belok lg hihihihi

aKu & oKtObEr said...

alamak....y 2...huhu
xdpt dielakkan lor...
ngeh3 =p

Anonymous said...

haaaaaaaaaaa.......
perlu bljr dr sy....
len kali nek ja awn terbang...xjatuh pn dlm lopak tu...
tp xbleh3.. nti dia tambah _ _ _ _ s

aKu & oKtObEr said...

huhu
mcm la awn trbg slmt jgk...
kn burung bk kt ats 2...
xpsal2 burung 2 melepaskn sesuatu nnt...
huhu

Anonymous said...

hihihi...
gunakanlah jurus elak...
hihihi.. klu kena jg... oh..mmg xpas la ujian jurus mnegelak... p msuk gua musang blk..btapa kt sna hihihihi

aKu & oKtObEr said...

xmo la msuk gua musang...
mst byk musang dlm 2...
ngeh3