Wednesday, April 15, 2009

aLaMaK....!!!

salam...MySpace
huhu...aku bru ja blik nih...trus ngadap laptop jap...huahuahua...sj ja kuar p kdai td...bengang ngan sorg nih...MySpaceso..aku n tipah pn amik la ketupusan...eh...keputusan nk kuar p kdai...ban soon(kedai febret tpah...hahaha) tp mula2 2 p bli burger dlu...ngidam weh nk mkn burger otai...MySpacengeh3...stlh sbln blik kdah...rindunya aku kt brger otai nih...kt cni ja spesel...hahaha...limited edition kt bndr seri putra,tmpt len xda...kuang3....abih cta bli burger ayam otai 2...aku n tpah pn p la ban soon...sbb hasrat atiku nk mnum nescafe latte...waaa...nyaman skali...MySpacehahaha...tba2 hp ku b'bnyi...huhu..xpa2 abaikan dlu...pas2 xpala,abih2 byaq 2...aku pn kuar la...meneruskan p'jlanan nk blik vista...tp...dpn kdai 2 da longkang...dh la gelap....xda lmpu...huhu...aku pn tarik la tgn tipah...hahaha...pdn muka tpah jdk mgsa keadaan...mekasih tpot!!!=p stlh aku slmt merentasi longkang y plg aku geruni 2...huhu...hp aku bnyik lg...utk kali ke-2....so ngan bgganya aku kuarkn la hp aku 2 dr poket sweater kuisku...(nk bgtau jgk 2..huhu) sdg aku khusyuk ngan hp aku....BEDEBUUUSSYYY...maaakkk...kakiku ngan slmtnya msuk dlm lopak ayaqMySpace...huhu...sblh kaki aku bsh...skali ngan sluar...nih la dktakn kuar mulut boya msuk mulut naga...huahuahua...nk lari dr longkang...msuk dlm lopak plak...hahaha...MySpacedh la tgh bengang...huhu...sbar2...ujian...huhu...n menambah la keja aku...menambah bilangan kain baju utk dibasuh...huhu...sesungguhnya...aku amatlah RAJINMySpace utk mmbasuh kain baju...hahaha...(xleh bt calon lgsg....huahuahua)MySpace

moral of d story...toksah la kisah sgt ngan hp 2 kt tgh2 jln...hahaha =p

No comments: