Sunday, March 1, 2009

NtaH Pa2 NtaH...

salam...
erm xda la pa2 cita menarik y aku nk cita pn...cuma smlm tpat kul 12...t'ingt sesuatu...huhu...n dh sthn rpanya al-kisah 2 jdk...huhu...kngan pahit la kot...muahaha...
dh msuk bln 3 la plak....rsa cm bru smlm ja new year...huahuahua...
n da lg 2 paper la plak...aduuhhh....paper y leh mmbunuh lak 2...xpa2....usaha dlu...huhu
n smbl2 2...tgh kira hr nk blik umh...dh dkt 3bln nih xblik....waaaaa.......plg lma la...huhu...slalunya 2 bln skali aku dh cabut blik...huhu...

tp...sdih la plak...mmg la best nk blik...dh abih exam...tp.....2 jgk la tndanya nk b'pisah ngan kgkwn....yela dh 3thn b'sma kn...huhu...dh ckup msk ngan perangai msg2...huhu........sdihnyaaaaaaa.........=(

pa bleh buat...aku pn xtau lg nk smbg mn pasni...klau kt cni lg...still leh jmpk diorg lg...klau x....phm2 lor...jmpk time kwin nnt kot...huahuahua...sbnarnya kn...aku nk kuar...tp ujan lak...2 y leh ngadap bnda alah nih...nk stdy....tp dh pusing2 kpla aku nih....ssh la plak last sem nih...cabaran n dugaan tul la...huhu

klah...nk tulih kt ni pn xda idea...blank...blurr...suma da...huhu...tata

1 comment:

marikotenno's stories said...
This comment has been removed by the author.