Sunday, July 19, 2009

CoNvOcaTiOn =)

salam...
alhamdulillah setelah 3thn aku bertungkus lumus kt KUIS,
kmarin dh konvo...
yeahaaa!!!!18th july 2009~
maka ngan rasminya aku telah da diploma...
xpa2...biar lmbat asalkan slmt...huhu
1st session...AI & FSKS ja...
tp okla 2...AI pn byk cabang gak 2...
kul 7pg aku dh da kt pkk...
besala nk mekap2...huhu
pas2 msuk pkk...nervous gla...
kna plak course aku awai2 pas student degree...
adeh...t'sgtlah gabra...mggigil gla...
ngalahkn nk msuk exam...hoho~
tp alhamdulillah sumanya b'jln ngan lncar...
cumanya aku rsa gmbr aku ats stage 2 jelah xpuas ati...
senyum xikhlas...hoho~
dh nervous kn...cmna nk snyum...huhu
erm lbh krg kul 12 la abih sesi 1...
time jln kuar pkk 2...rsa cm best...dhla carpet merah...
pas2 parents2 suma tgk...waaa...best gitu =p
kuar2 pkk,aku pn jln ja menonong...
mncari2...tercari2...dan akhirnya....
rupa2nya aku pn dicari2 jgk oleh fmlyku...ngeh3 =p
pas2 b'gmbrlah aku ngan suka rianya...hoho~
thanks 2 mak,ayah,k.long,abg long,k.ngah,abg ngah,anjang,k.njang & xlupa jgk ank2ku...along,angah,adik & abg...
tp disebabkn da sbb2 tertntu,kl n kn kna blik dlu...
so tggl la mak,ayah,anjang n k.njang...
xpa2...at least diorg da jgk w/pn sat ja...
tq so much sis...=)
aku pn terus blik vista zohor 2...
mls nk 2gu lma2 kt sna...
sorg2 aku ja pn...
bek aku blik kn...kn2?=p
pas2 rini,19th july,mmber aku ckp nk tgkp gmbr rmai2...
1 kelas suma katanya...
semangat jgk la dgr 2...
alih2...kmi b'7 ja...
aku,be'ah,sarah,ayoi,mizi,wan n mad nor...
xpala...bntai jelah...berposing sakan la jgk td...
ala..bkn slalu kn...skali nih ja...ngeh3 =p
so,utk suma kwn2 ku...
"congrats!"MySpace~sharing is caring....huahuahua~

~jom jln2~

~sblm msuk pkk~
~aku~epah~dee~syams~~aku~epah~~aku~nurul~~dpn pkk after konvo~~dpn main gate kuis~~aku~sarah~be'ah~
~19th july '
09~~berbackgroundkn masjid~~be'ah~aku~mad nor~

3 comments:

AliaFarhana said...

TahniaH makcik!!
syokkknyaarrr~~~
(^_^)

Hafirahs Shafufah said...

da 19th july pon ko semangat begambar...ngn matnor lg!!!!

aKu & oKtObEr said...

to alia:
thanks dude =)
mmg syok pn..huhu

to epah:
ala..18hb kn xsmpat b'gmbar..=p
a'ah ngan mad nor..jgn jeles k =p