Thursday, January 29, 2009

nothing 2 say...

aduiii la...opss...xbek ngeluh...huhu...bknnya pa...tba2 cm nk luahkan perasaan lak kt cni...kot2 da y leh bg pndpt ke....huhu...erm so far...quite bz lor...lot of things need 2 b settle b4 final exam...so trsa gla la ngan keja y b'lmbak2 2...besa la...assignment...presentation...n since dh final year nih...kna buat thesis lor plak...huhu...n time tgh byk bnda nk kna buat nih la...time nih jgk byk dugaan y dtg melanda...huhu...mcm2...stdy lor...fmly lor...kwn2 lor...sbar jelah...tp aku pn da prsaan gak...even though cmni...aku still leh snyum...tp Allah ja tau pa y da dlm ati aku...sakit mmg la sakit...dh lma pndam...asyik tmbh ja...xpnh nk krg...agak2 smpai bla la aku leh thn nih...aku pn xtau...jgn smpai explode dh la...huhu...kang mkin truk n ssh lak jdknya...huahuahua...alhamdulillah so far aku leh kuatkn smgt...tabahkan ati w/pn kdg2 2 rsa sakit sgt...pedih...huhu...xpala...xsuma org sma...msg2 da cra y t'sndri kn...xpala...pa2 pn aku ttp aku...

2 comments:

MKI said...

chaiyok2! my fren~
haha

aKu & oKtObEr said...

insya-Allah...ngeh3